יעוץ ניהולי עסקי

גבוה יותר – כמה? למה? איך?

 

חברות מציגות רמות הצלחה שונות בעוד תנאי השוק זהים ומשותפים. אחד הגורמים העיקריים להבדל בביצועים העסקיים הוא הניהול.

המציאות העסקית של היום מאופיינת בשינויים מהירים, חוסר וודאות ומתוך כך גם לעיתים בלבול. הניהול הוא זה שיכריע עד כמה החברה תצליח בתנאים הנתונים. והכוונה היא לניהול האנושי, העסקי, והתהליכי.

 

מטרת העבודה המשותפת שלנו היא לקפוץ גבוה יותר!

להשיג את המטרות שאתה באמת רוצה – להגדיל הכנסות ורווחיות, לשפר  וליעל תהליכים, אולי להכנס לשווקי פעילות חדשים, לשפר מערכות יחסים וכמובן, להיות הרבה יותר מסופק וליהנות.

 

שיטת העבודה שלנו מאפשרת מיצוי של הידע, היכולות והיצירתיות של הצוות ורתימה שלהם לתהליך. אנחנו צועדים יחד לאורך התהליך כולו, החל משלב הייעוץ, דרך גיבוש תוכנית עבודה ועד ליישומה בשטח. לטובת ההצלחה הרצויה.

אנחנו מביאים איתנו נסיון עשיר בעולם העסקי, הן בייעוץ ובאימון עסקי ליזמים ולמגוון חברות במשק, והן בעבודה בשטח בניהול, פיננסים, שיווק ועוד. אלה מאפשרים לנו לספק פתרון המותאם ייחודית לצרכים שלך ועוזר לממש את הפוטנציאל העיסקי והאישי הטמונים בך ובחברה.

ליווי חברות פעילות

 

לאורך הפעילות שלך בתחום, צברת ידע שימושי רב בנוגע לשוק, ללקוחות ובנוגע לאיך הדברים עובדים אצלך בתוך החברה. לידע הזה תהיה תרומה מהותית בתהליך העבודה המשותף שלנו, מכיוון שאתה מכיר את המציאות שלך טוב יותר מכולם. מכאן יוצאים לדרך.

 

איך זה עובד? הנה השלבים: 

 

1.  הגדרת ההצלחה

בראשית התהליך נגדיר את ההצלחה אליה רוצים להגיע – המטרות והיעדים העסקיים ואם רוצים גם האישיים.

 

 

2.  בחינת מצב קיים

בין אם המדובר בפעילות של החברה כולה ובין אם באחת המחלקות בלבד, בשלב זה נמפה את המצב הקיים. נראה מה עובד טוב יותר ומה פחות בתוך החברה ונבחן את המצב בשוק.

כאשר מדובר בשיפור פעילות החברה כולה, נתייחס למכלול רחב של תחומים: פיננסי, שיווקי, תפעולי, טכנלוגי וארגוני והשפעתם ההדדית. כאשר המדובר במחלקה ספציפית נתייחס לתחומים הרלוונטים לה.

 

 

3.  אסטרטגיה, טקטיקה ומספרים

בשלב זה נגבש את החזון ומתוך כך את האסטרטגיה של החברה ו/או המחלקה. יחד איתך נקבל החלטות בנוגע לעתיד ונראה את משמעותן העסקית. במסגרת שלב זה נגבש את הצעדים הנדרשים למימוש האסטרטגיה ונבחן את המשמעות הפיננסית שלהם – אומדני התוצאות העסקיות אליהן מכוונים להגיע.

 

 

4.  תוכנית עבודה

בשלב זה נגבש תוכנית עבודה קונקרטית, כולל לוחות זמנים, אחריויות ועוד. שלב זה הוא קריטי לצורך תחילת יישום השינויים הרצויים.

 

 

5.  יישום בשטח

אחרי שתכננו הכל וראינו את העתיד הרצוי, עכשיו הגיע הזמן לזוז. בשלב זה נתחיל ביישום כל אותן תוכניות ורעיונות שהועלו קודם לכן. עכשיו פועלים לשינוי אמיתי שהתוצאות שלו יהיו – ההצלחה שהגדרנו!

ואנחנו ביחד בשלב הזה, צעד אחר צעד. עושים ובוחנים תוצאות.

 

 

סוד קטן – השינויים עשויים להתחיל כבר לפני כן. לעיתים אנו מזהים כשלים שהמחיר שלהם יקר מדי והתיקון שלהם יכול להיות מהיר ופשוט מתקנים באופן מיידי.

 

דבר קטן לדרך

שינוי הוא דבר לא פשוט, שכולל בתוכו התמודדות עם חוסר וודאות ושינויי הרגלים. אפשר להמשיך לפעול באותו האופן ולקוות שיקרה נס ומשהו ישתנה לטובה. הסבירות לכך נמוכה, אבל מי יודע…

אם חבל לך לבזבז את הזמן ולשלם מחיר יקר ומיותר, תרים טלפון, מקסימום תצליח.

ליווי חברות משפחתיות

 

חברה משפחתית מאופיינת לרוב ברמת רגישות ומורכבות גבוהות יותר מחברה מסחרית רגילה.

מערכות יחסים משפחתיות מביאות איתן לרוב איכפתיות, אהבה ודאגה לחברה. אולם במקביל קיימות מגוון סיבות המקשות עליה לצמוח עסקית ולממש את הפוטנציאל הטמון בה ובמנהלים שלה.

פעילות תקינה ורווחית של חברה משפחתית מגדילה את הסיכוי לחלוקת רווחים בין יקירים ואהובים. אך יש לשים לב, כי קיים סיכון גבוה בפעילותה, שכן ביצועים נמוכים שלה ישפיעו על המשפחה כולה ועל יכולתה לצלוח קשיים.

 

 

מטרתינו בעבודה המשותפת היא כפולה – לסייע לחברה לצמוח ולהצליח עסקית, תוך שמירה על מערכות יחסים תקינות בין בני המשפחה.

מחקרים מראים, כי רק כמחצית מהחברות המשפחתיות צולחות את שלב ההעברה לדור השני ורק 10% את שלב ההעברה לדור השלישי. אנחנו פועלים להביא את החברה לצד המצליח של הסטטיסטיקות.

 

 

תהליך העבודה

תהליך העבודה המשותף דומה במבנהו לתהליך העבודה עם חברה מסחרית רגילה, ומשלב בתוכו גם עבודה אישית עם בני המשפחה.

 

 

נקודה לדרך

כבעלים של חברה משפחתית, תשמח לדעת שהחברה שהפעלת לאורך כל כך הרבה שנים יכולה להציג תוצאות עסקיות משופרות ולעבור לדור הבא בצורה שתשמור על מערכות יחסים טובות במשפחה.

האיכפתיות של בני המשפחה לחברה ולהצלחתה מעודדת יישום מהיר של צעדים לשיפור הביצועים העסקיים. כלומר, רואים תוצאות.

ליווי מיזמים בתחילת הדרך 

 

יש לך רעיון, גיבשת מוצר ואפילו כבר חשבת איך לשווק ולהגשים את החלום.

עכשיו נדרש להתחיל לזוז.

 

אז מה עושים?

בשלב הראשוני חשוב מאוד לגבש תוכנית עסקית, אשר במסגרתה יבוצע ניתוח מעמיק של המיזם, השוק והמתחרים ומתוך כך יגובשו האסטרטגיה העסקית ותוכנית הפעולה. ניתוחים אלו יאפשרו בחינה של כדאיות ההשקעה במיזם וקבלת אומדן של הביצועים הפיננסים.

 

למה צריך את זה?

תוכנית עסקית טובה מטווה את דרך הפעולה למיזם. היא מאפשרת לפעול באופן ממוקד וברור להקמת פעילות מצליחה ולחסוך זמן וכסף רבים.

תוכנית עסקית היא גם הכרח במידה ויש צורך בגיוס משקיעים או בקבלת מימון כלשהו. אלה שיכניסו יד לכיס ויתנו לך כסף ירצו לדעת שהוא ניתן למישהו ששוחה בחומר. משקיעים יאתגרו אותך בשאלות, חבל לפספס את ההזדמנות להצליח.

 

איך אנחנו עושים את זה?

אנחנו נמצאים בקשר תמידי עם היזם לאורך כל שלבי גיבוש התוכנית.

אנו מקיימים פגישות לצורך גיבוש סופי של המוצר על כל שלביו, מרימים דגלים אדומים לאורך התהליך, מחליטים יחד על האסטרטגיה המתאימה וכמובן מסכימים על אופן הפעולה למימושה.

אתה הוא זה שתעמוד מול המשקיעים או נותני המימון, אתה צריך לדעת את השיקולים בכל אחת מההחלטות שמתקבלות.

 

סעיפי התוכנית העסקית

  • הגדרת הצורך
  • ניתוח השווקים הרלוונטים
  • פתרון המיזם לצורך בשוק
  • ניתוח המתחרים
  • הגדרת אסטרטגיית החדירה לשוק (עסקית, שיווקית, תמחורית)
  • הצגת היזם וצוות הניהול
  • הצגת תוכנית הפיתוח
  • תחזית פיננסית

  

ומה אחרי?

חשובה לנו מאוד ההצלחה שלך ושל המיזם.  לצורך כך, אנחנו מלווים אותך גם ביישום התוכנית והוצאה שלה לפועל בשטח.

אליעזר בן יהודה עשה עבודה נפלאה בהחייאת העברית, אבל בכל מה שנוגע לחלוקה בין זכר לנקבה, עדיין יש צורך בהבהרה הבאה: הטקסט כתוב בלשון זכר, אבל מיועד לנשים ולגברים כאחד.

רוצה לקפוץ גבוה יותר?

אם כן, אז זה הזמן לדבר

 

054.5353505

 [email protected]

 

מומלץ לקפוץ לבקר:


או פשוט לשלוח הודעה: